Menu Bar Menu Bar Menu Bar

Maak kennis met Saysimple

Saysimple multichannel inbox

Over Saysimple:

Saysimple is een Software-as-a-Service (SaaS) -bedrijf, dat een revolutie teweegbrengt in de manier waarop bedrijven in contact komen en blijven met hun klanten via messaging kanalen, zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Webchat en SMS.

Met het klantcontact management platform van Saysimple helpen wij klantgerichte bedrijven om hun inkomende- en uitgaande klantgesprekken op elk touchpoint van de klantreis te beheren. Voorzie klanten van snelle, persoonlijke service via alle kanalen terwijl de productiviteit van je team omhoog gaat. 

Het Saysimple klantcontact platform bestaat uit:

1. Multichannel Inbox
Manage inkomende- en uitgaande klantgesprekken vanuit alle kanalen in één gebruiksvriendelijke inbox voor teams, afdelingen of vestigingen.

2. Analytics & Insights
Verkrijg inzicht in je klantcontact performance, analyseer KPI’s en meet het sentiment rondom gesprekken.

3. Saysimple Connect
Stroomlijn workflows en voorzie sales en service medewerkers van meer informatie met behulp van onze integraties met LEF, IDAS, PLAN-IT, WEBSOLVE, Salesforce, B-Connect en Insocial feedback solutions.

 

Hoe werkt WhatsApp Business?

Om als bedrijf gebruik te maken van WhatsApp heb je een zakelijk WhatsApp account nodig. Om met klanten te appen zijn er twee mogelijkheden: via de WhatsApp Business App of via de WhatsApp Business API. In deze blog leggen we uit wanneer het handig is om voor de één of de ander te kiezen.

Lees meer > 

 

Communiceer met klanten via WhatsApp

Beantwoord snel en efficiënt inkomende klantvragen via WhatsApp met Saysimple’s multichannel team inbox. Download de WhatsApp whitepaper of vraag direct een gratis demo aan en dan laten wij je in 30 minuten zien hoe ons platform werkt.

Lees hier meer over de WhatsApp Business oplossing van Saysimple.

“We vinden het belangrijk om met een organisatie samen te werken waar het gevoel goed zit, en waar we mee kunnen bouwen. Saysimple zet de klant centraal en gaat op dezelfde manier te werk. Dat persoonlijke aspect, wat we ook inzetten bij onze klanten, zien we graag terug bij partners.”

Renee Terpstra – Service lead bij Crisp

Ga naar de website van Saysimple

Noterik
Netaffairs
Ziekenhuis_rivierenland
Spaarne_gasthuis
JCDecaux
Hiswa
Heuvelman
Formdesk
CormelIT
CGM
AlleskITs
Adwise
Navigatenorth
Deen
Gemeente Zaanstad
Groenehart
GWK
Hostnet
Formido
Unica Schutte
Vestia
Xinno
Ymere
Zwitserleven
DSM
Kamer van Koophandel
Radboud
SNS securities
ST antonius